0

Den som får lämna Idol i kväll är.......

zzzzzzzzzzzzz....exakt där somnar jag för det mesta när jag tittar på Idol,så även i går =)
Jag fick titta på nätet i morse för att se vem som åkte ut och ja....det kändes väl väntat.

Vaknade sent idag och efter en dusch så stack vi iväg till kronprinsen i Malmö där de hade lite Halloweenferst för barnen,Liam tyckte dock det var lite tramsigt så vi åkte efter en stund =)
Vi tog lite lotter och Magnus vann en fruktkorg.

Efter det körde vi till Skivesset för lite nya böcker,jag läser den sista jag har och sen hade jag inte fler,så det passade bra.

En sväng till Ikea för att äta lunch,köttbullar med potatis och gräddsås för 16:- de har ju öppnat det nya ENORMT stoa Ikea på Svågertorp och har fortfarande en massa schyssta erbjudanden,sen gick vi en liten runda därinne,men med tanke på mängden folk och min panikångest så kände jag att det fick vara för mig idag.

Vi körde hemåt och jag körde ner och handlade Entrecôte som vi ska ha i kväll med potatisklyftor och papparsås till det.....ska bli gott !

I morgon ska vi köra över till Danmark igen för att hämta älskade dottern som är efterlängtad,sen ska jag hoppa in några timmar på jobbet för det var kris med folk,jag får kval.övertid så det känns ok för mig =)

Nu ska jag slänga ändalykten i soffan och ska så småningom hälla upp ett glas vin till mig....för nu är det ledig Lördag.

Ha det bra!

Kommentera här: