0

Bakus smällus ;-)

Hej hopp och godmorgon!
Har sovit som en prinsessa i natt,somnade som en klubbad oxe och har sovit non stop hela natten =)

Vaknade ca kvart i nio av att Nikki åkte i väg,på hennes skola har de ju inte normalt höstlov utan de har lite temadagar och idag skulle de baka....på Onsdag åker hon =)=(

Liam ska med sin kompis Emil och hans Mamma på Vanningen för att bada och leka några timmar och jag ska iväg och träna under tiden,jag ska köra ett riktigt hårt dubbelpass idag tänkte jag...känner att helgen hade för mycket utsvävningar med godis och ostbågar som jag har svårt att motstå.

Jag hyrde ju en film i går när jag hade så tråkigt och det var "Flickvänner från förr" med hunken Matthew MacConahuge (eller hur det stavas) och Jennifer Garner...en småtrevlig film med ett såklart,förutsägbart slut ;-)

En lagom film som jag såg med Nikki och hennes kusin Andreas,Magnus var bakis i går och rörde sig inte många meter,jo från soffan och in till sängen...nån enstaka gång gick han på toaletten och han fixade också lite middag till oss,sen la han sig igen.

Det som är så roligt med min man är att aldrig lär sig,han blir bakis varje gång han dricker vin OCH whiskey eller Cognac,han kan inte blanda så är det bara.

En annan håller sig bara till vitt vin och kanske en öl eller två.

Nä nu ska jag packa Liams badkasse.
Trevlig Måndag.

L

Kommentera här: