0

Siste November!

30 November,den sista skälvande dagen innan December tar vid och det känns mörkt och milt,brukar det verkligen vara såhär varmt när vi nästan är inne i December? Det känns inte helt naturligt.

Vi har haft möte som vanligt på jobbet och sen körde jag inom en sväng på Toppengallerian på väg hem och hittade en julklapp till min dotter....den första jag köpt !
Så i morgon före jobbet tänkte jag ta en tur in till Malmö och handla så många jag hinner och kan köpa...det blir Toys'r us och så några Nikki affärer.

Jag har tränat eftermiddag och sen har vi ätit middag, Emil har precis blivit hämtad och Nikki & Magnus är iväg och kollar på någon ny mobiltelefon till henne.

Jag går och drar på en jobbig huvudvärk som är resultatet av en spänd och muskelknutig rygg och nacke och nu är det hög tid att ringa min massör Pia...har ont,riktigt ont =(

Annars är folk rätt låga och dystra i allmänhet tycker jag och julstressen börjar göra sig påmind hos oss alla,jag ser inte sådär jättemycket fram emot julen,men det är inte så konstigt med tanke på rådande omständigheter antar jag.
Men stakarna är uppe i fönstren och snart ska väl en och annan tomte få komma upp och hälsa på från lådorna.

Vi har fått en konstig fläck i taket i köket och har vi otur blir det ett stort projekt av det nu innan jul,vi får hoppas det inte är något allvarligt.

Nu ska jag dricka kaffe och ta en huvudvärkspilla.

Kram på er alla Novembervarma människor =)

Kommentera här: