5

Oh Glory day!!

Har sovit som en drottning i natt utan att vakna med jobbiga biverkningar som andra kollegor har gjort,Mariette åkte ut från IDOL igår äntligen och idag skiner solen =)

Magnus är iväg och kastar discgolf och jag har Liam och hans kompis Jocke här hemma och tanken är att jag ska börja julastäda....men först ska jag bara..........................

Sitter och lyssnar på en gospelskiva som kören Gospel Glory har spelat in,min svägerska Carina är med och jag har självklart köpt en skiva,gospel är inte alls min typ av musik men den här är inte alls så dum....mysiga låtar.

Gillar ni gospel så kan jag rekommendera"TOGETHER" av och med Gospel Glory,finns inte skivan att köpa ute så kan jag kontakta min svägerska för att höra hur man kan få tag på fler.

Nej,nu ska jag ta mitt halvfeta arsle och börja städa...ha en bra Lördag så hörs vi säkert sen =)

Kramen

Kommentarer:

1 svägerskan:

skriven

Tack tack tack tack tack!

kul att du tyckte den var mysig. Den kräver kanske som alla skiver lite omlyssning men vi älskar låtarna o har sjungit dom så många gånger nu.



Sjöng på ToppenGallerian idag vid 2 tillfällen o det gick jättebra. Peter (+ några till) var cd-försäljare.

Glory Days!!!!

2 svägerskan:

skriven

För er som är intresserade av en härlig mysig Gospel-skiva så finns den till försäljning via mig, ASP´s bokhandel på ToppenGallerian eller via Höllvikens Församling.



kram på er!

3 Lotta:

skriven

Fick ni sålt några skivor idag då?

4 mamma:

skriven

jaja men! Flera stycken, och Asps bokhandel hade sålt slut på sina, så där la vi in fler. Kul!

5 Lotta:

skriven

vad kul "mamma" =)

Kommentera här: