2

Julbord med Wallmansplagiat.

Ja julbord igår alltså......sällskapet var trevligt och vi hade en liten förfest hos Jessika innan, ett glas champagne och ett glas vin och en shot blev det och sen fick vi skjuts till Strandbaden.

Det var väl ingen superhöjdare och då tänker jag mest på maten,sen var det ett försök till att leka Wallmans med "artister" som var ute bland publiken och sjöng.....lite pinsamt i mitt tycke även fast de sjöng bra,så blev det bara platt och ingen stämning att prata om.

Maten var rätt intetsägande och smaklös och man sprang inte benen av sig för att hämta mer om man säger så...men som sagt det fanns över 70 personer att umgås med och det var trevligt.

Magnus hämtade oss strax efter 23.00 och då var alla nöjda och många hade gått redan.
Kan tyvärr inte rekommendera Strandbaden för deras mat men byggnaden är vacker och personalen trevlig...alltid något =)

Nu har jag tittat på 1,5 timmes DAG-OTTO på DVD som jag fick av min man igår,har skrattat gott.

I morgon är det Fredag och jag hoppas jag ska hinna ta vaccinsprutan....så får vi se hur jag mår av den,det har varit blandade bivrkningar i arbetsgruppen,kräkningar och frossa och feber till enbart ont i armen,vi får väl se.

Trevlig kväll!

 Hos Jessika före julbordet.

 Strandbaden.


Kommentarer:

1 e-k:

skriven

plus o minus alltså



Tycker jag kan känna igen Luise på bilden, stämmer det?

2 Lotta:

skriven

Det är Louise japp =)

Kommentera här: