2

Jobbigt virus =(

Vi ska som brukligt är ner på julskyltningen i Vellinge,en tradition vi har och som vanligt tar vi flest lotter i scouternas stånd eftersom vi känner många där som är scouter och ledare.

Vi tar bussen in och dricker något gott på Mimmas innan vi åker hem,men en miss är gjord i år,min make har brutalt blivit drabbad av viruset " Bakus smällus kommer gnällus helus dagus"

Han är inte bara jätteglad och snurrig när han kommer hem miss i natta,han är mindre glad när han vaknar miss på daga och han blir alltid alltid lika bakis....jag tycker faktiskt lite synd om honom,för ibland räcker det med två glas vin och en whisky för att han ska ligga pall,medan jag kan festa en hel dag och natt och bara få lite huvudvärk...orättvist.

I alla fulla fall(haha) så skiner solen och det är flera plusgrader,ett riktigt vinterväder alltså ;-) men jag har en glad son och en lycklig dotter som var på konsert med Melissa Horn i går kväll,ja inte med Melissa utan hon lyssnade på henne.

Sen åkte hon hem till Marcus efter det.

Jag vill även säga grattis till min ÄLSKADE,SNYGGE,SINGELSVÅGER Stefan som fyller 40+ idag.....Stefan är som en andra storebror för mig och vi har alltid lika kul ihop och har samma sjuka humor. Me love you loooong time <3

Ha nu en fin 1:a advent gott folk!


Kommentarer:

1 Bara jag:

skriven

Hoppas du ändå fick en trevlig 1a advent!?!

2 Lotta:

skriven

Haha,jadå det fick jag,han bet ihop =)

Kommentera här: