3

Det gick bra =)

Vaccinationen gick bra,sticket kändes ingenting och jag och min kollega som också tog sprutan idag satt tillsammans 15 minuter för att avvakta,med oss hade vi Jessika som moraliskt stöd =)

Sen direkt till Malmö och ha utvecklingsamtal med Nikkis mentor,det gick bra och det mesta var positivt och efter det så körde vi och hämtade Liam och tog en fika tillsammans innan jag släppte av Nikki och Elin på Vellinge ängar så de kunde ta bussen hem till Elin i Trelleborg.

I kväll blir det pizza...gott=)

Jag önskar en härlig Fredag!
Kram

Kommentarer:

1 anna:

skriven

Va gott med pizza här blir det kycklingfile i krämkokta legymer (läs paprika, morot o lök i cremefraiche m.m) ha en riktigt mysig kväll hälsa fam. kramar Anna

2 kiina:

skriven

jag o jenn är mer rädd för biverkningarna av sprutan än influensan...men tro mig jag grubblar fram o tbx...gör man rätt eller inte...känns inte bra att spruta in kvicksilver o döda bakterier fr influensan...

3 Lotta:

skriven

Jag slapp i alla fall biverkningar mer än ont i armen...so far so good,ska man kanske säga.



Kommentera här: