2

Jag blev utmanad!!

Jag har fått en utmaning av Hasse Brontén Antar den eftersom det är han...

Reglerna är:
1. Svara på frågorna.
2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.
3. Skicka vidare till 8 bloggare.

1. Vilken parfym använder du?
Intimately från Beckham

2. Dagens låt?
No Surprise med Daughtry

3. Vad läser du just nu?
Ett fruset liv av Karin Wahlberg

4. Dagens höjdpunkt?
Min älskade kusin är på besök från Stockholm

5. Vad skulle du vilja lära dig?
Steppa

6. Vad var ditt senaste inköp?
Otrivin Comp på Apoteket

7.  Har du en snygg vit VW Scirocco?
Jag kör Kia Pride,hon är turkos och heter Rosita

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?
Att få vara frisk och ha en lycklig familj

9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?
Hasse är en otroligt härlig komiker som verkligen bjuder på sig själv.

10. Vilken är din ögonfärg?
Blå

11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
Då skulle jag försöka att lära mig flyga trots min Panikångest


12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?
Då skulle jag vara på den plats jag älskar,vid havet med full storm.

13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Lojalitet,humor och spontanitet

14. Vad är dina sommarplaner?
6 veckors semester,upp till Stockholm,sen fritt!

15. Vilket är ditt drömyrke?
Jag har det och kunde jag leva på att vara sångerska hade jag nog fortsatt med det också.

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?
En svart tunika

17. Vad får dig att gråta?
Sjuka barn,människor som far illa m.m.

18. Nämn tre saker som får dig att le.
Oj! Jag är ju så löjligt lätt att få att le,min familj,mitt jobb och mina vänner

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?
Ett långt och friskt liv,detsamma för alla jag känner och fred på jorden

20. Vilka är dina favoritserier på tv?
Desperate Housewives,Greys Anatomy och Hem till gården(jag vet,alla mobbar mig).

21. Vad har du på dig just nu?
Träningskläder

22. Vilket är ditt favoritgodis?
Polly

23. Vad gjorde du innan du satte dig och svarade på dom här frågorna?
Snackade med min kusin Tomas

24. Vilken var den senaste filmen du såg?
Natt på museet 2...kanonfilm!!

Passar nu frågorna vidare till:

Karina
Linda
E-K
Åsiktskanonen
Grynet
Goaste C
Emelie
LottaPotta

Tack för mig!

Kommentarer:

1 svägerskan:

skriven

Lotta, jag lovar att hålla dig i handen och lugna dig tills trans om du provar att flyga!



Jag lovar också dig att det är en underbar känsla, synd att man inte kan känna den innan så du kunde förstå hur det är. Då hade det kanske gått lite lite lättare att prova.

2 Tenderee:

skriven

Carina,det är gulligt av dig,men jag jhar ju flugit flera gånger tidgare och jag är inte rädd för att flyga jag klarar inte av instängdheten och att inte kunna komma ut när planet väl lyft!

Kram

Kommentera här: