1

Mors Dag i morgon!

Allt var stilla när jag gick upp i morse,alla snusade tyst och försiktigt och det enda som hördes var knarrande golv under mina bara fötter.

Himlen var grå men jag såg att det skulle bli en fin dag i alla fall,det kändes liksom i luften,jag var trött,jättetrött halv sju på morgonen är tidigt när det är Lördag men min lilla bil styrde nästan sig själv mot Skanör.....ibland märkar jag att jag blir lite blasé när jag kör,jag hittar ju och alla vägar har jag kört 1000 gånger...men det är inte ok,en dag kanske en olycka händer :-(,det vill jag inte så jag ska skärpa mig såklart....

Snart ska vi grilla,jag,Tomas och Magnus har slappat ute i solen ett par timmar....njutit av värmen och sorlet från trafiken i bakgrunden..pratat om kvällen,ifall vi ska gå ut eller skita i det....jag ska ju jobba i morgon eftermiddag så det kan ju inte bli fråga om att rumla ute till klockan 6 på morgonen för då kan jag inte köra när jag ska köra halv två...näää...det får i så fall bli mer stillsamt och så är det ju Mors Dag och känner jag mina barn(läs Man)så blir jag uppvaktad med frukost och paketer.

Mors dag...jag har mors dag varje dag...för jag är ju en Mamma varje dag mer eller mindre,jag har två fina barn som älskar mig och som jag älskar tillbaka....de är det finate och vackraste jag äger...äger är fel ord..men ni fattar :-)

Nu ska jag dra mig ner mot solstolarna igen......ha de!!

Lotta

Kommentarer:

1 Kimmi:

skriven

Vackra ord om Mors Dag.

Kommentera här: