1

KRYZZ!!!

Äntligen Torsdag och kusin Tomas kommer till oss :-) har inte sett honom på hur länge som helst och saknar honom massor.

Jag har lite ont i halsen i dag och känner mig rätt trött och ögonen kliar så jag håller på att bli tokig,får ge mig på allergipiller igen tror jag.
Jag kan inte ha mascara på mig för det blinkar jag bort in a heartbeat.....snyggt!
Sitter och lyssnar på Rix Fm och Arne Hegerfors är vikarie för Gert och han är fantastiskt rolig...skrattar högt och jag har alltid gillat honom,särskilt när han hade programmet "  KRYZZ" med Björn Skifs på 80 eller 90 talet, kommer ni ihåg?

Det fanns riktigt många bra program på den tiden(nu lät jag gammal) nöjesmassakern och Måndagsbörsen bla....Jacobs stege och vilka fler fanns det??

Kan ni inte hjälpa mig med att komma på fler bra underhållningsprogram som man såg med sina föräldrar på 80 talet ?

Nu måste jag lägga mig en stund för jag är rätt hängig....!!
Vi hörs senare.

Kram
Lotta

Kommentarer:

1 karina:

skriven

Krya på dig vännen!! Allergi e skit! har själv en lite lindrig släng av det...inte kul!!



Kram K

Kommentera här: