5

Inre stress och Stockholmsbesök!

Tisdag morgon och jag har precis varit ute på en powerwalk,underbart väder och massa sköna låtar i min nya telefon och ljumma vindar...underbart.

I bland när jag känner av min panikångest är det rätt skönt att bli fysisk,ta en ursinnig promenad eller dansa eller vad som helst.
Jag har en lite inre stress just nu,Liam fyller år,studenter är på intågande,det är lite osäkert med Magnus jobb och pengar är ju alltid pengar....det räcker gott och väl men lite till hade inte skadat.

Nikki ska börja på gymnasiet,hon har avslutningsmiddag med lärarna samtidigt som uppsjungningen är på nya skolan,men jag har trixat och fixat så hon får komma en annan dag i stället.

Nya klänningen hon köpte i går var trasig så vi får fara in i dag och byta.....ja det är lite mycket!
MEN på Torsdag kommer kusin Tomas från Stockholm och stannar till Söndag,såklart jobbar jag helgen men det är bra tider så vi kan ses massor ändå :-)

Nu ska jag äta en smörgås och sen åka och få massage,min onda rygg gör sig ofta påmind ,men tack vare att jag tränar så mycket så är den rätt stabil och hade varit mycket värre om jag inte tränat.

NU får ni ha en fin Tisdag så hörs vi snart!
Kram

Lotta

Kommentarer:

1 Bara Jag:

skriven

Jag fick med massage igår..och snacka om blåmärken idag :( inte bra och ha ont i/under ländryggen. Önskar dig en fin dag!

2 Linda:

skriven

Ojojoj, känner igen mig! Vill du höra?

Besök på hudkliniken på torsdag, samt brännbollsträff med Flisans klass på kvällen (jag är med i gruppen som anordnar detta), TENTA på fredag, Felix och Favians jätteförsenade barnkalas på lördag, två skriftliga inlämningsuppgifter att göra klart till nästa vecka samt redovisningar, student på tors 4:e, Felicias party för klassen på fre 5:e, student + 20 års fest på lör 6:e, börja jobba på mån 8:e och jag har fortfarande inte fått mitt schema för sommaren - så jag förstår precis hur du känner dig!

Men allt går, bara man vill!

//Styrkekram, L.

3 Anna R:

skriven

Allt går med våld och vaselin Linda

Lycka till med allt :-)

Kramar tillbaka

4 Lotta:

skriven

Från mig var det ju såklart Linda :-)

5 E-K:

skriven

Ja, ibland kör det ihop sig men sen brukar lugnet efter stormen komma, i alla fall ett tag hihi

Kommentera här: