3

Bröllopsminnen!!

Jag sitter här hemma,själv,klockan är 22.27 och jag kom hem från jobbet för en liten stund sen,solen gick ner över Öresund och bron visade upp sin vackraste sida till en orange/rosa himmel i bakgrunden......jag var nästan ensam bil ute på vägarna och det var harmoniskt och skönt.

Tomas är i Malmö för att träffa lite gamla kompisar och Magnus och Liam är hos Anderssons och Nikki hos Marcus...själv ska jag bara smutta på lite vin och sen gå och lägga mig,ska upp 6.00 i morgon och jobba.

På Söndag firar jag och Magnus 6 årig bröllopsdag och tiden har gått fort,den gör ju det när man är lycklig eller hur?
Själva bröllopsdagen minns jag med värme i hjärtat och när jag tänker på vigselakten och festen och hur fantastiskt härligt det var att bli någons Fru,maka,hustru...ja vad du vill kalla det och jag fick en man,make gubbjävel ja...vad jag nu väljer att kalla det...hihi,ja då kommer allt tillbaka,alla känslor och tankar,alla kyssar och kramar,presenter och bubbel och babbel och min klänning gick sönder....men det gjorde inget....jag hade ändå bara hyrt den haha.

Det var en rolig fest med alla våra nära och kära samlade....! *minns*

Nu kära vänner ska jag slänga min inte längre så tunga lekamen i soffan och slöa ner mig tills det är läggdags :-)
Trevlig Fredag kväll på er!


Kommentarer:

1 Kimmi:

skriven

Utmaning på bloggen, tror den skulle passa dig perfekt.

2 karina:

skriven

GRATTIS till bröllopsdagen!!



Kram K

3 svägerskan:

skriven

vi minns det också som en trevlig och kul fest!

Kommentera här: