3

Skoj i Skanör!

I dag har vi haft Pedagogisk Utvecklingsdag på Hotel Gässlingen i Skanör,vi hade jättetrevligt och fick både jobbat lite och Skrattat mycket...!

Vi är ett glatt gäng och ibland brast det totalt och när man kikade in i de andra konferensrummen så såg det bara trist och stelt ut :-)

Nu är jag hemma efter att ha kört ett träningspass,Liam har varit hemma idag för i morse hade han ingen röst och var jättehostig och hängig...han är betydligt piggare nu ikväll.

Nähä hörni..Måndag kväll innebär Familjen Annorlunda!
Kram

Kommentarer:

1 Grynet:

skriven

Tänk om det där stämde med ett gott skratt förlänger livet då skulle jag nog aldrig dö!

2 Tenderee:

skriven

Ja detsamma säger jag,ett riktigt jävla asgarv om dagen så lever man länge och gott :-)

3 E-K:

skriven

Oh, jag saknar utvecklingsdagar, fast det är nästan bara det jag saknar från boende.

Föreläsningen med Pelle Sandstrak var det första för mig på massor med år.



Kommentera här: