4

En fantastisk kväll

Nästan hela det gamla gänget var samlat i går och jag hade så fantastiskt kul,god mat,mycket mycket dans och trevliga människor.

Min kusin Zia och hennes man Valle hade ordnat det otroligt bra och mysigt i en lokal i Oxie och det var längesen jag dansade så mycket.
Jag och min gamle Buggpartner Robban buggade till allt,även om det inte gick att dansa till egentligen..haha.

Många minnen kom upp till ytan,en massa...kommer du ihåg och en och annan kärleksförklaring blev viskat i mitt öra, jag saknade min man men han hade en lika rolig kväll han med grabbarna.

Alla bilderna är upplagde på Facebook men jag slänger in ett par här oxå.
Åkte hem vid 02 tiden med taxi och somnade gott bredvid en febervarm liten kille.

Ha en härlig Söndag!
 Bröderna Danny,Robban,Valle och så jag.

 Kusin Zia och Pocahontas

 Gemensam Makedonsk folkdans(eller något)

Ha det så bra idag!

Kommentarer:

1 Kimmi:

skriven

Ååååh.....gud vad kul att se bröderna på ett och samma kort! Och Z är sig lik också :-)

2 Tenderee:

skriven

Ja de är så söta hela bunten..jag hade Robert till bordet :-)

3 karina:

skriven

ser ut som ni hade kul =)



spelades ngn westernmusik också?



kram k

4 Tenderee:

skriven

Det vara bara countrymusik hela kvällen....det var ju en temafest och det gällde allt!

Kram

Kommentera här: