2

Vilken underbar början på semestern!

Solen skiner och det är varmt ute och jag har suttit i telefon i över en timme nu för att få en tid till Nikki för ett kvinnligt problem(ja ni fattar)....till slut gick det på en privatklinik i Höllviken!

Jaja...så är det bara och det ska kollas så det blir nog bra till slut =)

Klipptid för Liam står på schemat och sen läkartid för Nikki efter det så stranden får nog vänta idag verkar det som,eller får det  bli ett kvällsdopp i stället,det ska inte underskattas.

Magnus jobbar en vecka till sen har han 2 veckors semester och vi drar till Stockholm vecka 29 och det ska bli så skönt och mysigt,hela familjen tillsammans utan kompisar som ska med och vi får låna mina svärföräldrars stora komfortabla bil så körningen blir inga problem.

Jag är löjligt exalterad inför Gröna Lund och jag undrar om jag ska våga åka den där nya hiskeliga saken Insane,heter den tror jag,men jag tror nog inte det,jag gillar traditionella berg och dalbanor,tur att Tomas barn ska med så Nikki har nån att åka med =)

Vi ska troligtvis ta en kryssning till Åland också och förhoppningsvis hinna med en middag i Uppsala.

Nähä ni gott folk,nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sticka ut huvudet genom fönstret och se om Cina är ute och fikar.
Ha det så bra så länge =)

Lotta
 Puss på er !

Kommentarer:

1 Bara jag:

skriven

Åh vilken härlig gul top! Ha en underbar semester och jag tror du vågar åka den, du är en tuff brud! Kram

2 Lotta:

skriven

Tack så mycket,den är inhandlad på B.YOUNG i Höllviken!

Jag ska försöka att åka den!

Kommentera här: