2

En härlig kväll!

Vi hade kalas i går för Svärmor Nancy och för Liam,tur med vädret hade vi och vi fick en extra gäst som vi inte räknat med nämligen Fredrik som var på snabbvisit hemma,annars jobbar han och bor i Stockholm...ett glatt återseende =)

Vi grillade olika korvar och hamburgare och färsk svamp och till det hade jag gjort en potatisallad,till desser hade vi paj och vaniljsås.

Fiskedamm för alla...och de vuxna stod först i ledet..haha...mycket kul att beskåda.

Nikki och Marcus tog Liam och Ludde med sig ner till Höllviken för att bada på kvällen och det hade varit kallt men det är något visst med kvällsdopp,svalkanade efter en het dag och man känner sig väldigt fräsch efteråt.

En trevlig kväll med släkt och goda vänner!
I dag jobbar jag sista dagen före semestern och jag hoppas att deta varma vädret håller i sig så jag och pojken jag ska passa i kväll kan bada...han älskar att bada och likaså jag.

Ha en härlig Söndag alla söta!





Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kul de blev en lyckad dag igår.Ha en bra kväll på jobb och en underbar semester de är du värd.. Kram Jipan

2 Tenderee:

skriven

Tack söta du och ha det bra själv =)

Kommentera här: