2

Countdown!

Ja i går var det Michael Jackson för hela slanten på radio och Tv och det är väl inte konstigt efter över 30 år i våra medialiv,jag satt själv på jobbet och plöjde lite Mj låtar på Youtube och mindes honom.

Nu är jag på jobbet igen i detta vackra väder och som tur är har jag ett fritt jobb som gör att vi kan tillbringa hela passet på stranden,vilket antagligen blir fallet i dag.

I kväll blir det kalas för familjen och våra närmsta vänner,vi firar både Liam och min svärmor som har fyllt år och vädergudarna verkar ju vara med oss....vi ska grilla så det bådar gott :-)

I morgon jobbar jag mitt sista pass innan semestern och det är skönt men samtidigt kommer jag sakna det eftersom jag trivs så otroligt bra och har nu under sommaren lagt upp ett kanonschema som gjort att Liam knappt varit på fritids och jag själv har jobbat få men långa dagar och så kvällar,så jag kan inte påstå att jag är slutkörd...men 6 veckor hemma med barnen och gubben och inte ha några måsten och krav utan bara vara ledig.....nice =)

Vecka 29 åker vi upp till min älskade kusin Tomas och hans familj och bor där i en vecka...vi ska på Gröna Lund och så ska vi leka Ture turist någon dag,Liam och Nikki vill gärna se slottet osv osv.

Nikki är nog sugen på  all shopping som Stockholm har att erbjuda och jag också....lite grand.

Nähä goa vänner nu ska jag fortsätta jobba och dom som kommer i kväll..I'll see you later =)

Lotta

 Gröna Lund.

Kommentarer:

1 E-K:

skriven

Underbart att trivas med jobbet och bonus att kunna tillbringa tiden ute när det är fint väder.

Själv är jag på kollo i Vomb med J. som jag jobbar med nästa vecka. Det är faktiskt lite semester för mig också. En underbar natur och personal som ansvarar för aktiviteter, matlagn. etc. Mitt jobb är att se till så att J. fungerar.

Önskar dig och familjen en skön semester.

2 Tenderee:

skriven

Tack detsamma Eva-Kerstin!

Kommentera här: