2

VIP ??

Det åskar ute och regnet smattrar mjukt mot rutorna...det är något fridfullt med åska och regn....kanske inte när det hållt på vecka efter vecka..men det är något förlösande med ett rejält oväder,jag är knäpp jag vet :-)

Jag hoppas på ett svar angående Gäst biljetter till Sunny Stand up i Ystad i kväll och i så fall tänkte jag bjuda med Nikki och Marcus på det...hade varit skitkul och se om min dotter uppskattar samma humor som jag...troligtvis inte för hon skrattar nästan aldrig åt mig,helt enkelt för att hon inte tycker att jag är rolig,men det kan ju inte jag förstå...jag är ju hur kul som helst hahaha!

Nej,nu ska jag stänga ner datorn eftersom det åskar...lite nojig för sånt nämligen!

ha det gott!

Lotta

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

har du ej hört ngt ännu

2 Lotta:

skriven

Jodå...vi ska dit =)

Kommentera här: