3

En heldag på Tosselilla!

Jag och Liam ,Kikki och Emil åkte härifrån ca halv tio i går förmiddag och det tog en dryg timme till Tomelilla,vi fick stå i kö nästan 40 minuter för att komma in och det var mycket folk....för mycket för att det skulle vara riktigt bra...långa köer till allt och det gällde även maten.
Solen sken dock och äntligen fick man lite färg på kroppen igen!

Alla sorters människor att titta på,korta,långa,smala,tjocka,,tatuerade,vita,krokiga tår,långa tår,fula tår,fina tår,håriga apryggar, för små badbyxor,för liten bikini,glada,barn,sura barn,ouppfostrade barn,artiga barn..skrikiga barn,sovande barn.
Rökare,icke rökare,stockholmare,amerikanare,danskar,skåningar(nähä?)jobbarkompisar(Malin&Jessika)smålänningar och en och annan dalmas!

Vi hade det superbra och åt gott och ungarna badade,jag och Kikki badade och åkte nån rutschbana...tyvärr tappade Liam sina glasögon i bollhavet och det var verkligen som att leta efter en nål i en höstack...de förblev borta,han har ju två par som tur är =)

I dag regnar det och jag har precis sett filmen Marley & Me med Jennifer Aniston och Owen Wilson,en riktigt bra och mysig film,jag skrattade högt och jag grät hysteriskt snyftande....hyr den om ni inte sett den ännu =)

Nu ska jag ta lite mer kaffe och så hörs vi!

Kram // Lotta

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Hej!

Det var längesen jag var in här.

Är allt bra? :)

2 Lotta:

skriven

Jadå,fast jag väntar ännu på den nya designen du skulle göra till mig i våras ;-)

3 Bara jag:

skriven

Åh den såg vi i helgen, tårarna sprutade...

Kommentera här: