4

Tonårskärlek

Nikki är ledsen för det är strul med Kevin...ovanligt...not.
Tårarna rinner,mascaran är över hela ansiktet,först ber hon mig gå och sen tar hon emot min tröst när jag klappar hennes våta kinder,hon är så liten när hon tacksamt tar emot mina klumpiga råd, för jag hade hjärtesorg så det räckte och blev över i tonåren,ja även senare,jag känner igen mig i henne fast hon inte tror det...hon är ensam i hela världen om att känna som hon gör.

Man måste gå igenom allt det..man måste få sitt hjärta krossat,inte bara en utan 50 gånger....

En gråtande tonåring och en blivande 9 åring som inte vill lägga sig,det är problemen just nu här hemma :-)

Har sett en smörig amerikansk romantisk komedi i kväll och sådana får en alltid att bli lite glad,eller?

Nu ska jag snart gå och nanna!

Sov gott!
Lotta

Kommentarer:

1 Goaste C:

skriven

Usch va trist! Jag fruktar den dagen mina söner kommer hem med krossat hjärta. Hade mycket hjärtesorg som ung och kommer bli eld o lågor över den som sårar mina pluttar!! Men den onda för ju med sig positivt, det är lättare att trösta för man vet hur ont det gör/gjorde. Trots det kommer nog jag också fälla en tår....:( Kramar om

2 Tenderee:

skriven

Du kommer nog gråta för att de träffar flickor överhuvudtaget,man är ju faktiskt den enda kvinnan i deras liv eller hur ;-)

Kram

3 Svägerskan:

skriven

Inte nog med det - man fäster sig själv vid sina ungdomars kärestor. När det tar slut blir det sorg i ens eget hjärta också. Just nu har jag hämtat mig från Lottas ex. Han e så go o fin men just nu var det inte dags för dessa tu i deras liv. Kanske senare.....



Åsså ska man skapa ny plats i hjärtat till nya förmågor som dom så småningom träffar och tycka om osv. Det är inte lätt att vara förälder alla gånger!



4 Tenderee:

skriven

Ja Carina det stämmer nog,nu är det ju så att dessa två strulat så mycket och så många ggr så man har inte hunnit fästa sig..haha.

Dessutom var det första pojkvännen vi fått träffa.

Kommentera här: