9

Slide Show!

Kolla om du är med

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Besök http://paulinaholmgren.blogg.se om du vill ha designhjälp eller vill tjäna pengar på bloggen.

2 Linnea Malivéz:

skriven

Hur skulle jag kunna vara med där? :P



Kram

/LM

3 EELIIN!!:

skriven

det var jag inte!

4 sannie:

skriven

jag då? :O

5 Tenderee:

skriven

Haha..ok skulle jag lagt till endast familj och vänner kanske??? hihi..sorry!

6 Anna:

skriven

Jag var med om och om och om igen usch vad hemskt:)

Bot och bättring på "G". Kram

7 Tenderee:

skriven

Du är ju hur fin som helst på dom bilderna tycker jag :-)

8 Eva-Kerstin:

skriven

Så duktig du är på att hantera datorn Lotta, trevligt.

9 Tenderee:

skriven

Tack Eva-Kerstin!

Himla lätt egentligen,bara att ladda upp foto och spara.

Kommentera här: