0

Då var det Torsdag!

Ungarna fick skjuts till skolan idag då skolbussen på något märkligt sätt gled oss obemärkt förbi,jag körde dom i pyjamas och vinterstövlar...sexigt ;-)

Ska jobba idag och sen jobbar jag Fre,Lördag kväll och Söndag morgon,den helgen är inte min favorit och så dessutom är vi bjudna hem till Uffe som fyller år på Lördag kväll,så kan jag inte få in någon på min Lördagkväll så får familjen gå själva....tråkigt!

Läste i Aftonbladet att
Henrik "Zäta" Zetterberg fått en ny lön på en halv miljard under 12 år ,det är en årslön på ca 48 miljoner,det är väl en helt normal lön för att jaga en puck?....duh

Jag fattar inte att det kan vara så lönande att hålla på med en idrott,hade jag själv varit proffs hade jag säkert fattat det,men nu börjar man osökt jämföra med normala arbetsgrupper som läkare,brandmän,poliser osv osv....vad är det som att det finns så stora pengar inom viss sport?varför får inte läkare sponsorer?

Whatever..Emma Andersson lär ju inte behöva mer i hela sitt liv...som tur är så gillar jag Emma och tycker att hon är en "down to earth" tjej.
Bla bla bla bla..nu ska jag bädda sängen!

Ha en fin Torsdag.
Lotta

Kommentera här: