0

Roliga ordspråk och citat!

Jag äger tio par gymnastikskor, ett par för varje veckodag.

Källa: 
Samantha Fox, utvikningsflicka och popartist
Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.

Källa: 
Ingemar Johansson

Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år.

Källa: 
Magdalena Forsberg

De flesta lögner om blondiner är falska.

Källa: 
Cincinnati Times-Star
Det snabbaste sättet för en förälder att tilldra sig ett barns uppmärksamhet är att sätta sig ner och se ut att ha det bekvämt.

Källa: 
Lane Olinghouse
Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.

Källa: 
Britney Spears

Kommentera här: