0

Alles Möglisch

Jaha,då var jag hemma efter en lång men rolig dag på jobbet...vi har fått en ny flicka som har fått sin korttidsvistelse på min helg och det blev intensivt,en aktiv flicka med knappt något tal utan bara ljud och är väldigt intensiv i allt hon gör,så det blev full fart direkt.

I morgon ska vi gå på bio med barnen och se Bedtime Stories,nu har jag ju sett den,dock inte på bio,men vad fan jag får ju tillbaka pengarna för biljetten i nästa lön och jag har ändå glömt lite av filmen.....såååå!

Let´s Dance flippade ut i kväll med alla kommentarer om Niklas och Laila,det fick dom att bli väldigt obekväma,det märktes och David Hellenius som jag i normala fall tycker är kanon,drog ner nivån på hela programmet idag,men det får de bjuda på,Niklas och Laila menar jag...men nu räcker det,vi vet att de är ett par nu!

Hög kvalitet på Niklas Wahlgren,Morgan Alling och Laila Bagge som vanligt,jag tror dock att Morgan Alling tar hem hela skiten....
Så ska det låta får jag se på repris dock,det sägs att det var bra!

Nu ska jag slöa ner mig!

Natti natti.

Lotta

Kommentera här: