2

Nej,nej,nej......

Tror ni klänningfanskapet fanns kvar i storleken jag ville ha? nej....jag gick och frågade ifall alla storlekar hängde ute och ja det gjorde de ju såklart....jaha,det är bara att vänta in att det kommer in flera klänningar som jag vill ha.


Jädra skit,jag som stålsatte mig för att ännu en dag trängas med miljoner människor och så finns den inte...jaja.
Nu springer jag upp och ner till tvättstugan och inte är det för att jag tycker det är kul utan för att jag helt enkelt förträngt det....
Svåger Stefan kom förbi på en fika innan och vi började prata film och då blev jag så sugen att se en gammal goding " Primal Fear" får väl hyra den nåndag.

Nu ska jag ner i tvättstugan så...ciao amigos <3

Kommentarer:

1 Bara jag:

skriven

Hade de varit i min affär hade jag sjölvklart hängt undan den till dig!

2 Lotta:

skriven

Haha...ja om jga bara hade tänkt på det igår när jag provade den ;-)

Kommentera här: