0

Well well cykelställ !

Ännu en morgon med doft av höst,det smyger sig sakta på nu och det är vackert och doftar så gott,jag älskar hösten och i synnerhet den här nya hösten som är i September....när det fortfarande är varmt och skönt men luften är hög och klar.

Jobbade kväll i går och hade hur trevligt som helst,det var mycket skratt och trams och goa,glada barn som glatt hängde med i våra upptåg =)

Jobbar idag men är ledig i morgon och då blir det nog en tur till Palmfestivalen i Trelleborg med familjen,Nikki ska väl upp till Marcus antar jag.

Hon verkar trivas jättebra i klassen hon går i och hon säger att hon tycker det är så skönt att alla är olika,det finns många olika sorters typer av människor och inte bara stereotyper....Nikki är som jag,gillar när folk inte är stöpta i samma mall utan är öppen för nya tankesätt och sätt att klä sig på,hon behöver inte nödvändigtvis gilla det,men hon accepterar det fullt ut......det är viktigt och jag är glad att jag lyckats förmedla det till henne,att det är människan man ska se och inte bara skalet.

Skalet kan vara en sköld eller att sätt att uttrycka sig på när orden inte räcker till,men inuti finns alltid en människa hur man än letar efter något annat.

Nu ska jag sätta mig(jag sitter iof sig redan) och göra räkningar,lika bra att få det undanstökat.
Ha en fin Torsdag så hörs och ses vi =)

Kram Lotta

Kommentera här: