0

Mors påg =)

Ja,då är det Lördag och jag ska jobba för Malin idag,hon tog min förra Lördag så att hon kunde gå på nån fest i kväll,det är så skönt att man kan hjälpa varandra som kollegor.

Rosita gick igenom efterkontrollen med klart godkänt,så nu är hon frisk och fin igen =)

Vi tog Stefan med oss till Trelleborg och Palmfestivalen igår och hade jättetrevligt,vi missade dock allt som festivalen hade att erbjuda förutom Öltälten hahaha,när vi reste på oss för att "kolla in stånden" var det nerplockat och stängt,nästan allt i alla fall,munkar fick vi köpt som vi mumsade på när vi gick till bilen,fullast körde.

Närå,vi mötte en tjej som bor i Hököpinge också så hon körde oss hem och sen tog vi en sängfösare i soffan(?)

Nu är Magnus iväg på sin Herrdag med grabbarna,det ska spelas minigolf och grillas korv och ev bada i mina svärföräldras pool,sen äter dom middag hos en av grabbarna i kväll.

Liam sover över hos Jocke och Freddie i natt och deras Mamma Ann-Charlott har jobbat natt på mitt jobb så nu är killarna här så hon får sova och sen kör jag dit dom innan jag ska jobba.

Nu regnar det.........stackars killar som ska minigolfa =(

Annars är det en regnig och gråmulen Lördag det är den 29 Augusti och jag önskar er alla en otrolig Lördag med allt vad den har att erbjuda.

Kram på er

P.s Kolla in Liams "tauering"

Kommentera här: