3

Lite allt möjligt ska göras i dag !

Ungarna är i väg och Magnus likaså,jag har hela huset för mig själv =)
Peter fixade Rosita i går och hon blev jättefrisk och fin...TACK Peter,du gjorde ett kanonjobb.

I dag måste jag ta mig in till stan och köpa ett par nya jeans,alla mina är antingen för stora/små eller trasiga så det blir mission jeanshunting och jag hatar att köpa byxor....det är sååååååååå drygt.
Någon som har ett bra tips på var de säljer shyssta jeans för kurviga kvinnor?

Tanka bilen och handla lite mat ska också göras....sen ska jag jobba till 22.15 i kväll med härliga Anna R.

Nu ska jag gå in och glo på ögonlocken inneifrån i 10 minuter innan jag kör igång =)

Kram på er alla.

Lotta

Kommentarer:

1 svägerskan:

skriven

Jag har fått tips att Flash har till alla sorters kvinnor, även till sådana som du och jag! <3

Dit ska jag i veckan och se om det är sant. Prova byxor är en mara. Det är då man får svart på vitt hur fantastiskt man är skapt.

2 Sara:

skriven

Zizzi

3 Lotta:

skriven

Jag hittade på Kapp-Ahl faktiskt ,de har D storlek...lite generösare upptill men inte så förbannat långa nertill....bra va?

Tack AnnaPanna för tipset =)

Sen hittade jag ett par svarta jeansleggins på B.Young i Höllviken också ;-)

Kommentera här: