2

Två moments Lotta

Jag är expert på att göra olika saker i två moment..tex när jag tömmer diskmaskinen,först tar jag ut det och sätter på diskbänken för att sen sätta in det i skåpen i stället för att ställa in det direkt i skåpen,när jag tar ut tvätt från tumlare och torkskåp halvviker jag det och tar sen upp det och viker det som jag vill ha det,lägger det i olika högar på sängen för att sen lägga in tvätten i lådor och garderober.

Jätteonödigt och det tar onödig tid,men vad fan någon fläck får väl solen ha :-)

Nu ska jag snart på Måndagsmöte och sen är jag ledig tom Fredag kväll,jag har tagit semester Tisdag,Onsdag och det ska bli skönt...men troligtvis så försvinner väl det fina vädret samtidigt.

Ska tvätta i eftermiddag och göra en massa onödiga moment.

Ha det bra

Lotta

Kommentarer:

1 jada:

skriven

Ja alla gör vi olika när vi arbetar hemma, själv så klockar jag mig alltid...tex. om kl står på 18.53 så tänker jag att 18.55 ska jag jag vara klar med att ha plockat ur diskmaskinen. Vet inte vem som är mest onormal av oss...

Kram!

2 Tenderee:

skriven

Det är nog Växjögenen ;-)

Kommentera här: