3

Jag känner för att....

Dansa...ja det gör jag,jag känner verkligen för att gå ut och bara ge järnet och rocka röven till hederlig Rock'nroll och bara bli svettig och glad och släcka törsten med tjeckisk öl.

Var på powerwalk tidigare och lyssnade bla på Scissor sisters "I don't feel like dancing" och den får mig alltid på dansehumör :-)

Tyvärr är det föräldrarmöte ikväll och sen ska jag upp tidigt för att åka till Tyskland i Morgon bitti så jag får väl hoppa dansandet i kväll.

Men ni som ska ut och dansa i kväll...dansa för mig oxå ;-)

Kommentarer:

1 svägerskan:

skriven

Tyskland? Ska ni på minisemester eller?

2 Tenderee:

skriven

Bara på handla saft resa...jag och Anna och hennes far och bror...minisemester kan man kalla det ;-)

3 Grynet:

skriven

Ha en wunderbar dag Nach Tyskland!!!

Kommentera här: