7

Jag!

Hittade precis en "gammal" pojkvän på Facebook, vi var ihop när jag var 16 och han 19 tror jag,tänk vilken genomslagskraft  FB har....han berättade vad som hänt sen vi sågs för typ 20 år sen,lite kortfattat bara och då tänkte jag på hur mycket som har hänt på dessa åren,från att jag i September 1988 flyttade ner till Malmö,Skåne från Växjö,Småland.

Träffade massa nya vänner tack vare min kusin Zia som jag fick bo hos tills jag hittade något eget,hon introducerade mig till musikens underbara värld och sammanhållning och där började min sång "karriär" ta fart,kontakter knöts och erbjudanden kom, men jag var inte mogen att ta steget fullt ut att våga satsa helhjärtat på musiken utan jag skaffade barn i stället....min underbara Nikki.
Hennes Pappa och jag hade ett band ihop i många år och när vi gjorde slut så försökte vi lira ihop ett tag till men vi gav upp till slut.

Mötte min stora kärlek Magnus  1996 och det resulterade i Liam,vår underbare son...jag och Magnus gifte oss för 5,5 år sedan och vi har ett fantastiskt äktenskap med ömsesidig respekt och stark kärlek och förälskelsen är stor...jag älskar min man!

Har många fina,helt otroliga vänner,en fantastisk familj och ett jobb som jag älskar.
Min gullige storebror Christer bor kvar i Växjö med sin familj men mina föräldrar har jag ingen kontakt med idag.

Nikki går i 9:an och Liam i 2:an i en jättebra skola i Vellinge,de har vänner och verkar lyckliga och trygga!

En kram och en puss och ett Jag älskar dig Mamma, räcker för att hela min dag är räddad.

Musiken har hela tiden funnits i bakgrunden och jag sjöng i ett band fram tills något år tillbaka då vi splittrades,jag är en allsidig sångerska och känner mig redo för nya projekt.

Det var lite om mig.....frågor någon?

Kommentarer:

1 Grynet:

skriven

Låter härlitt att du funnit DEN STORA KÄRLEKEN...

2 Kimmi:

skriven

Hihi...lite kul att läsa att det fanns ett liv innan Rg, Zia, Ers Majestät & Co. Svårt att tro ibland när man tänker tillbaka.

3 Tenderee:

skriven

mmmmm,tiden går fort och jag känner fortfarande igen tiden från gymnasiet med kompisar och fester osv osv...men snart är jag 40...huh!

4 Anonym:

skriven

Härligt och höra att du är så lycklig.Å du vet du vad? Du är värd allt de bästa här i livet.Så bara njut.... Rip Rip

5 Tenderee:

skriven

Rip rip back at ya..love you!

6 Carina:

skriven

Du verkar ha ett helt underbart liv och jag gläds oändligt med dig, älskade svägerska.

Love!

7 Tenderee:

skriven

Åh tack Carina.....du är en pärla.....i love you!

Kram

Kommentera här: