2

På tal om

Ingenting alls så har jag lite ont i halsen men det hoppas jag går över snart igen,har kollat lite bloggar och läst  om ditten och (sa)datten,har pratat med Anna Ö,Nikkis styvmor angående deras present till Nikki nämligen en navelpiercing!!!

Hon har tjatat sen hon fyllde 13 och nu har jag sagt OK....den går ju att ta bort ifall man ångrar sig.
Har jobbat heldag idag och det var lugnt,väldigt lugnt....inte så många barn som var på fritids och de som var där ville softa och titta på TV,vissa av barnen åkte och bowlade.

Emil har varit här och lekt med Liam och Nikki ska åka in till Kevin och sova där i natt,så var planen alldeles nyss i alla fall,den kan ju ändra sig.

Ha en härlig Måndag och glöm inte Färjan på Kanal 5 klockan 20.00

// Kram L

Kommentarer:

1 karina:

skriven

snyggt m navelpiercing...men svårt att behålla...jennifer har haft det två ggr...kroppen stöter bort smycket...nu skall hon sätta smycke över läppen

2 En Älskarinnas Bekännelser:

skriven

Oh! Jag ville också ha en sån när jag var 13 :-)

Kommentera här: