4

Obla di Obla da

Life goes oooooon...shalalala life goes on !

NIkki har redan gått och lagt sig och Kevin sover över,hon är förväntansfull och trallade sig in i sömnen.
Min tjej fyller 15 år och i morgon(läs idag) 17.43 var det exakt 15 år sedan jag födde mitt lilla flickebarn till värlen 2780 tung och 47 kort och 10 dagar tidig på Ystads Lasarett.

Fick tas ut med tång och såg ut som en melittapåse i huvudet,men det vackraste jag sett med liten knoppnäsa och rosenmun.

Hade ett 7helsikes humör redan som baby och var envis som synden och det har ju hållt i sig,hennes hår växte från öronen och ner i stora korkskruvar men uppå hjässan var hon kal..liknade en liten skallig gubbe.

Hon är idag ca 1.70 väger alldeles för lite har en navelpiercing och byggda naglar,hon har vackra drag och är min förstfödda och jag ....ja jag bara älskar henne,så högt och så mycket.

Min Nikki Pikki...Mammas hallontratt!



Vackra underbara flicka!


Kommentarer:

1 Grynet:

skriven

Hipp hipp hurra för din Nikki idag...grattis!!!

Nattekram

2 Kimmi:

skriven

En mycket vacker hallontratt!

3 Caroline:

skriven

GRATTIS Nikki picki pääroon pung ;)

4 Linda:

skriven

Grattis en dag försent!



//Kram från oss alla, L.

Kommentera här: