2

NIKKI 15 ÅR!!

Halv elva drog hon med mig till stan för att handla för hennes födelesdagspengar,det blev Mobilia där hon handlade kläder och smink sen till nån affär i Centrum där hon köpte hårförlängning,sen till IKEA(det var jag som skulle handla) och sist Skopunkten...kom precis hem och är slut som artist.

Nikki ska till Köpenhamn med Kevin och co i eftermiddag synd att vädret är skit bara,Liam är med Emil och hans Mamma hos Emils mormor och Magnus ligger och sover.

Får se ifall jag kan lägga in bilder på min färdigstylade dotter.
See YA

Kommentarer:

1 Carina o Peter:

skriven

STORT GRATTIS TILL NIKKI PÅ DIN 15 ÅRSDAG!

Hoppas att du får kul i Köpenhamn, ta det försiktigt o var rädd om dig (ja ja jag vet... men jag har ingen annan nära att säga det till) :-)



Vi ses på lördag, så ska vi sjunga i örat på dig!



kramis vackra flicka!

2 Anonym:

skriven

Nu har jag med blogg jotta

Kommentera här: