4

Godmorgon!

Jag fick jobba sent i går då vi hade ett personalmöte hastigt och lustigt och sen hade jag ettt samtal men en förälder så jag var inte hemma förrän halv sju tror jag och då hade jag varit på jobb sen halv åtta....tired!

Idag jobbar jag 9-22 och sen är jag ledig resten av veckan...Nikki fyller ju år i morgon så jag tryckte ihop veckans alla 31,5 timmar jag skulle ha jobbat till tre dagar...phuuu!

Handlade pumpor i går med barnen på jobbet och skar ut dom,det är kul hur man kan forma en grönsak/frukt???vet inte vilket det är..haha.

Liam har en date med Farmor idag men innan dess ska han och Magnus kanske fiska en stund.
Nikki ska få sin navel piercad i dag....huh,de säger att det gör riktigt ont,men hon får som hon vill så kanske hon blir tyst sen.

Jag är nyduschad och dricker en kopp kaffe i godan ro sen bär det av mot Skanör och mina fantastiska kollegor,jag saknar dom redan.

Ny dag och nya uppgifter !

Vad gör ni idag?

// Lotta

Kommentarer:

1 Kimmi:

skriven

1. Loppan ska hämtas

2. Mellanmål ska ätas

3. Det ska pysslas

4. Det ska lekas mataffär

5. Har en date med tvättstugan

6. Middag/Kvällsmat

7. Natta Loppan

8. Skriva en krönika och bestämma vad jag ska ha på mig när de ska ta nytt foto av mig till tidningen



Däremellan blir det kanske ett blogginlägg till, några telefonsamtal...

Hur fan hinner man med allt?

2 Grynet:

skriven

Tänk bara på Nikki att du inte har byxor som sitter just på piercingen, låga byxor är att rekomendera tills den är läkt. Lycka till och jag tyckte inte det gjorde så ont! kram

3 Tenderee:

skriven

Grynet,tack för tipset,jag ska hälsa Nikki detta.

Kram.



Kimmi...glöm nu inte tvättiden ;-)

4 Kimmi:

skriven

1. Loppan ska hämtas

2. Mellanmål ska ätas check

3. Det ska pysslas check

4. Det ska lekas mataffär

5. Har en date med tvättstugan check

6. Middag/Kvällsmat check

7. Natta Loppan check

8. Skriva en krönika och bestämma vad jag ska ha på mig när de ska ta nytt foto av mig till tidningen



Mataffären och krönikan och garderobsstress sparas till morgondagen.

Kommentera här: