1

H*lv*t* också !

I går var NIkki exemplarisk och supergullig

Jädra skitunge som inte har vett att uppföra sig....jag är arg och besviken,jag är nästan glad över att jag jobbar till 22 ikväll men tycker synd om Magnus som får ta skiten....men hon lyssnar i alla fall på honom...nåja,mer än på mig i alla fall.

För bara ett par dagar sen så köpte jag en hel kasse med i stort sett splitternya kläder av en bekant och hon blev så glad och så detta......Nä fy fan!

Uppsägning av jobbet som Mor till en 15 årig dotter göres här och nu...utan uppsägningstid
Vill någon annan ha jobbet så varsågod men jag säger bara : Ha starka nerver!

Grrrrrrrr // L

Kommentarer:

1 karina:

skriven

förstår precis hur du känner grrr! men tro mig...säger hon upp kontakten med dig så bara dör du ...jag vet hur man mår då

Kommentera här: