1

There's a party going on

I går ( Fredag)körde vi hoj upp till Braås(ca 3 mil utanför växjö) och parkerade hemma hos Christin och Micke,de som fyllde år,vi packade upp,vilade och duschade innan festen.
På vägen upp stannade vi i Älmhult hos Åsa och käkade lunch med henne och handlade ett par linnen på Lindex,alltid kul att träffa Åsa,vi har känt varandra sen 1973.
Åsa är även Nikkis gudmor

Jag hade min nya blommiga sommarklänning på mig och kände mig jättefin,på festen var det fullt ös och vi var hemma hos värdparet ca 02.30,jag sov som en gris till 10.30 i morse.

Resan hem var skön,härligt väder,men väldigt ont i ändan,är ju inte så van att åka hoj så långt.
 Christin och MIcke!

Tack för en trevlig kväll mina vänner
.

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Underbart att det blev så fint väder när ni skulle köra. Fint med sommarklänning.
Kramis!!!

Kommentera här: