3

Stringtrosor !

 Många kvinnor använder string,detta är ett fenomen jag som överviktig inte har anammat,hade jag fått på mig ett par stringtrosor så hade det tagit mig en vecka innan jag hade hittat strängen i rumpan,den har ju en bit att vandra om man så säger,jag hade med tiden säkert glömt bort dom och tagit på mig andra normala trosor och därmed gått omkring med dubbla trosor.

Nåväl,stringtrosor undviker jag gärna,men vanliga tangatrosor är ok,där åker de visserligen inåt skinkorna ibland,men de har hyfs nog att göra det en åt gången i alla fall.

Om 20 minuter så sitter min käraste Anna R på flyget till Spanien och hon är så flygrädd så det är inte klokt....jag tänker på henne.

Kram på er,ikväll är det grillfest...JIIIIIHAAA

Lotta

Kommentarer:

1 jeanette:

skriven

Fast egentligen är ju stringtrosor rätt smart, i stället för att ha en hel (eller halv) trosbak mellan skinkorna har du "bara" ett snöre. Är det inte fiffigt så säg?

2 Ninna:

skriven

Haha, jag kan se det framför mig Lotta, hur du febrilt letar efter trosorna hahaha!
Nej, själv föredrar jag boxermodellen.
Kramis!!!

3 Linda:

skriven

Jag är en "alltiallo"...

//Kram, L.

Kommentera här: