4

I en annan del av Köping(e) var det fest

Dvs HÖ köpinge,med mina kära jobbarkompisar ,de kom med eget kött och egen dricka(nåja) och jag stod för sallad,såser,bakad potatis och majskolvar som vi grillade...Magnus och Liam grillade åt oss och serverade även kaffe och snacks efter maten,två riktiga gentlemän.
Nikki och Denise var oxå med en stund på kvällen och jag tror de hade riktigt kul dom oxå.

När "di gamle" hade kört vid 22 tiden så blev jag och tre av tjejrna kvar och vi fortsatte dricka,snacka skit och garva, det blev lite kallt mot kvällen så vi gick upp och alla somnade i soffan,jag först,som vanligt och till följd blev att vi fick 3 nattgäster...trevligt trevligt.
Lite blykeps har det allt varit,men när man hade så kul som vi hade då är det värt det....fan ta mig!
Hoppas ni hade en lika kul kväll!

Kram


Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Det var en toppenkväll!
Tusen tack för allt! Fast tyckte överskriften du kom på igår hade pasat perfekt! haha..kramkram

2 Tenderee:

skriven

Tack själv Sandra och nu har jag ändrat rubriken...hade glömt det helt!

3 Ninna:

skriven

Låter som en lyckad kväll! Då är det värt att ha lite ont i hårfästet dagen efter.
Kramis!!!

4 Linda:

skriven

"Snickare på loftet" kan man stå ut om man bara har haft kul!

//Kram, L.

Kommentera här: