1

Våffeldagen i dag..

och inte en enda våffla i närheten,vem pallar grädda våfflor när man kommer hem på kvällen?
Inte jag i alla fall :-)

Nikki ska på utflykt med skolan i morgon,de ska till Kockums och åka skridskor och bada mm och det innebär en lagom stor matsäck som kan ligga i ett skåp ex antal timmar.

Magnus är som sagt i Köpenhemn,(troligtvis på väg hem nu) och har handlat för hela våren förhoppningsvis...och jag och Liam har ätit hamburgare med bröd,Nikki är borta hos Anna och skulle pyssla om Amanda litegrann och med tanke på att vi som vanligt blev osams i eftermiddags(bagatell) så är det väl skönt för henne att inte vara hemma bland alla krav som hemska Mamma ställer.

Om hon bara kunde fatta att allt jag säger och gör,det gör jag för att jag älskar henne och tror att jag gör det rätta,sen är det ju inte sagt att jag gör det rätta,men jag gör mitt bästa och jag gör det av kärlek.

Blir så trött i själen av alla bråk och det går utöver Lillebror som emellanåt försöker köra med samma kaxiga attityd som syrran.

Nej tacka vet jag dammråttor,de håller flabben och försvinner när jag känner för det....haha

Kram på er

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Vi orkade inte grädda några våfflor vi heller, men ikväll ska jag försöka få tid till det.
Kramis!!!

Kommentera här: