0

Retroaktiva tårar!

Jepp Tina och Tobias vann i går och det var de värda efter en sådan avslutning...woow.
Skulle egentligen jobbat idag men fick tillbringa första halvan av dagen på Barnsjukhuset med Nikki som hade ett otroligt fult eksem på armen som börjat bli ilsket rött och gjort hål i huden,hon hade jätteont och det blev penicillin och kortisonsalva för hennes del.

Eftersom det var lite barn på jobbet idag så kom jag och mina kollegor fram till att jag kunde bli kvar hemma,så jag har kompat ut.
Magnus och hans bror Stefan är på
Motormässan i Malmö och kollar på motorcyklar detta fick han i present ev Anna och Ulf när han fyllde år(Magnus alltså)

Liam är hos Farmor och Farfar och jag är hemma och har hyrt en riktig Lottafilm som heter
EVENING och jag hoppas på mycket tårar och hjärta smärta,för jag känner att det är en sådan dag idag.

Ibland behövs en riktigt bra Drama för att rensa ut lite retroaktiva tårar.

Ha en härlig Lördag

Kommentera här: