2

Då var det som vanligt igen!

Upp tidigt och fixa frukost till Liam,väcka Nikki 5 gånger innan hon med andan i halsen springer upp och slänger på sig kläder och sen iväg till skolbussen.

Hon skulle prompt(trots mina stora protester) köpa hårfärg i går för att få tillbaka sin normala hårfärg,det går inte sa jag,låt en frisör göra det,men nähä hon visste precis vad hon gjorde och tadaa,,,nu är hon orange igen...att hon aldrig lär sig.

Vi var och shoppade lite hon och jag i går,vårskor och ny mascara och smått och gott.
I morgon fyller min älskade make år och jag ska fixa present idag på förmiddagen och handla till middagen i morgon, våra bästa vänner kommer och firar honom.

I kväll åker Magnus med över till METRO i Köpenhamn för att inhandla vin och "röa" pölser.
Det är så otroligt nimt att ha Danmark 20 minuter härifrån och bara kunna åka över när man känner för det..tänk att ha så nära till en av världens metropoler vad gäller mode och konst bla...coolt,då känner jag mig ...cool.

Så är det och nu ska jag duscha och sen ska jag handla.

Ha en bra dag mina vänner!


Lotta

Kommentarer:

1 Carina:

skriven

Ha ha ha - jag kommer ihåg när Lotta övertalade Peter att färga hennes hår svart för att hon skulle vara Pocahontas på ett kalas. Det blev lila! Å hon var 6 år! Tog inga 6-8 utlovade veckor att bli bra utan 3-4 månader.

2 Ninna:

skriven

Så är det med tonåringar, de vet bäst!
Kramis!!!

Kommentera här: