2

Snart Midsommar!

Jobbade mellan halv tolv och fem i dag och sen hem för att hämta Nikki och Denise,köra dom till kompisarna i Höllviken och sen hämta pizza till mina grabbar härhemma och nu är jag hemma...pust!

Fotboll i kväll Portugal-Tyskland och jag har ju Portugal som stora favoriter nu när Sverige åkte ut och inte bara för att de spelar magnifik fotboll utan mycket för den
här spelaren...världens kanske vackraste man (förlåt Magnus men du vet ju om det) Nuno Gomes nummer 21 i det Portugisiska laget..titta och njut i kväll flickor och föralldel pojkar;-)

I morgon är det Midsommarafton och det ska firas med sill,nubbe och janssons i goda vänners lag.
Ha en riktigt härlig midsommar...vart ni än är!
Kramar

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Ja, snacka om att Portugal har snygga spelare!

Ska skicka ett mail till dig så kanske du förstår vad jag menar.

Kramis!!!

2 Tenderee:

skriven

Ok Ninna,jag tittar gärna..haha

Kommentera här: