1

Jo rå så att eh...

Har precis marinerat revbenspjäll som ska få gona till sig och sen i ugnen,jag köpte billigt på Willys och blev sugen på det helt plötsligt :-)
Har jobbat mellan 7.30 till 13.15 idag precis lagom,dåligt väder tyvärr så vi kunde inte göra så mycket utomhusaktiviteter,men de spelade spel och läste,såg Tv..ja bara tog det lugnt.

Magnus ska ut ikväll med NCC grabbarna så jag och Liam ska hyra film och köpa godis,Nikki är med en kompis i byn som ska sova hos oss i natt,en ny tjej jag aldrig mött,Nikki har en fantastisk förmåga att få nya vänner,det hade hon inte som liten,då var det ingen som stod ut med det lilla rivjärnet..haha.

Jag är glad att hon har vänner,får se hur många som finns kvar om 5-10 år,de flesta som hon umgås med börjar ju gymnasiet i höst.......hon i 9:an,så mycket hinner hända.

Nu ska jag snart köra in min man till Malmö.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer:

1 karina:

skriven

mmm revbensspjäll gottt!!! man blir ju själv sugen!



kram

Kommentera här: