4

Jag rekommenderar en blogg

Jag är klarvaken och kan inte somna om.....
Satt och kikade runt lite på andra bloggares sidor och fattade direkt tycke för
den här tjejen en 20 årig tvåbarnsmamma med en tuff bakgrund och ohållbart förflutet.
Stark tjej med integritet och mognad som man nog inte har/bör ha när man är 20...jag rekommenderar henne å det varmaste.

Skäms lite när jag själv gnäller över att jag var ensamstående Mamma till Nikki i  2,5 år innan jag mötte Magnus,visst det var tufft och fattigt,men jag hade stöd runt omkring mig , jag är tacksam för det.

Nu ska jag försöka gå och lägga mig igen tror jag,eller ska jag skita i det,jag har ju faktiskt semester ;-)
Började packa inför Öland i går kväll lite grann och det är alltid lika svårt att veta vad man ska ta med,Nikki och Denise har inte ens börjat packa de ska de göra tillsammans idag(snabba tjejer det där )haha.

Liam snusar så gott och jag njuter av hans jämna andetag och tänker på hur mycket mina barn betyder för mig,vad man är beredd att göra för dom,hur mycket man ÄR tack vare dom,både på gott och ont,man är något hela tiden men jag ÄR alltid Mamma!

Godmorgon!
Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Godmorgon Lotta!

Skäms på dig som inte kan ligga och sova länge nu när du har semester, haha!

En annan for upp en hel timme för tidigt idag, tvi.

Det finns alltid någon som har det värre än vad man själv har det vad det än är för något. Men jag tycker att man ändå ska få lov att gnälla lite och tycka synd om sig själv i sitt eget elände. Jag mår ju inte bättre av att gå omkring och tänka "det finns de som har det värre" eller hur?

Det är bättre att gnälla av sig så mår man kanske bättre sen.

Ha en bra dag. Lycka till med packningen.

Nikki är väl ganska snabb, de flesta tonåringar skulle väl packa en timme innan resan ungefär.

Kramis!!!! :-)

2 Tenderee:

skriven

Jadu Ninna,jag somnade om till klockan 10 sen...det var väl bra?

Kram

3 http://TUMADRE.blogg.se:

skriven

Tack för dina fina ord!

Det är aldrig förbjudet att gnälla lite själv!

4 MissyElliot:

skriven

Jag håller med att TuMadre är värd att rekommendera. Har föjt henne länge och tycker att hon är värd allt beröm...

:-)

Kommentera här: