2

Har jobbat hela dagen!

Började 8.30 i morse och skulle slutat 14 men en kollega mådde inte bra så jag körde på till 16 i stället.
Ludde är hemma hos oss och ska sova över och få vara ledig från fritids i morgon och i stället följa med Magnus,Liam och Nancy till Danmark,själv ska jag börja jobba 15.45 så jag vill inte stressa hem dom och stannar därför hemma.

Nikki har som vanligt sovit över hos en kompis i Höllviken och jag ska hämta upp henne på väg hem från jobbet.

Nu sitter jag här på jobbet och har en stund över och passar då på att skriva på bloggen,vi har ju inga normala raster så man får ta sig en liten stund då och då.
Hoppas på att blåsten mojnar så vi kan grilla i kväll,hoppas att ni oxå får en trevlig kväll ;-)

Kramizar från moi

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Var ledig igår efter att ha jobbat hela lååånga midsommarhelgen och idag ska jag på det igen, jobbar kväll+dag+dag. Ses kanske på parkeringen? När slutar du, 22?

I helgen är det marknad i vikingabyn och då är jag ledig, ska ni dit?



//Kram, L.

2 Ninna:

skriven

Detta sova över alltid. Mina stora är likadana.

När jag var "liten" var det något extra och spännande när man någon gång fick sova över hos någon utan anledning, bara för skoj skull.

Det är andra tider nu......

Kramis!!!

Kommentera här: