3

En kväll på jobbet!

Jag och min kära kollega Anna jobbar tillsammans i kväll,det gör vi inte ofta tyvärr.
Vi har två killar och vi tog en tur med bussen för att käka glass i Höllviken,det råkade bli på samma ställe där Nikki och hennes kompisar oxå satt och "hängde".

Magnus och de övriga har varit på Metro och Fields i Köpenhamn och roat sig med diverse inköp av "saft"på Metro och säkert annat kul på Fields,jag hamnade en sväng på REAN i Vellinge och min favvoaffär,Drink&Wear och blev några hundra fattigare nåja,lite grann av skatteåtebäringen får man ju utnyttja.
I morgon är det sista dagen innan semestern i fyra veckor och på Fredag ska det packas och handlas ;-)

Sen får ni klara er utan mig ett tag.
Hälsningar till Peter& Carina som skulle hälsa på i kväll men som jag inte hinner träffa antar jag eftersom jag slutar 22.15...vi ses i alla fall snart igen.

Ha en trevlig kväll nu gott folk!

Kramis Lotta

Kommentarer:

1 jada:

skriven

Ha en riktigt skön semester!

2 Tenderee:

skriven

Tack detsamma min vän ;-)

3 Carina:

skriven

Tack för god glass o goda jordgubbar o go familj!

Saknade dig...

Kommentera här: