2

Tosselilla=höjdare

Vi har haft en fantastisk dag i Tomelillas vattenparadis,Tosselilla.
Vi körde hemifrån oss klockan 9 och var i Tomelilla prick 10  och när vi hittat en bra plats att parkera skrindorna och oss själva på, så hägrade vattenlandet för grabbarna,tyvärr kunde jag inte bada då jag fått månadens höjdpunkt(not)och jag som älskar att bada.

Ungarna har badat,åkt karuseller,kört fyrhjuling,radiobilar,hoppat på studsmattor,varit i bollhavet,cyklat och matat djuren och mycket mycket mer,mest har de badatVi fick upp  dom emellanåt för att äta och dricka men annars har de varit gång.

Jag och Lizette hann knappt dricka vårt kaffe...haha
Här kommer bilder:
          
En helt underbar dag med vackert väder och trevligt sällskap.

Tack älskade svärmor Nancy för biljetterna,synd du var sjuk :-(

Nikki är i Helsingborg och lyssnar på KENT och Håkan Hellström med en kompis och hennes Mamma.....hon är överlycklig :-)

Nu ska jag ta ett glas vin och slöa!

Trevlig kväll / Lotta

Kommentarer:

1 karina:

skriven

ser helt underbart ut...i hbg hade vin inte sol idag

kramis

2 Ninna:

skriven

Så kul att ni fick en rolig dag.

Åker snart, skönt!

Kramis!!!

Kommentera här: