0

Mycket snack....

och en massa gott att äta blev det hos Anna,Therese var oxå där och vi åt ostar,kex,vindruvor,hjortonsylt,chips,oliver och lite vin..mums,jättegott!

Jag var där halv åtta och vips var klockan 00.20,jag var "hemma" ca 00.45 jag satte på TV:n men där var inget kul,så jag ska strax bädda ner mig.

Har skrattat mig till tårar i kväll,dessa tjejer är helt hysteriskt mysiga och Anna R är en klass för sig,hon har såna goa uttryck och berättelser så man blir trött i magmusklerna och då pratas vi vid i stort sett dagligen,så med andra ord borde jag ha större magmuskler.......

I morgon åker min älskade man till Åhus och jag hoppas han får det jättekul,det ska bli bättre väder och kusinen har pool så.....

Svärmor mår bättre också så hon kommer hem på Onsdag!

Nu ska jag lägga mig.
Godnatt och ha trevliga mardrömmar,som Hitchcock(?) brukade säga.
Kram Lotta

Kommentera här: