3

Vad gör man inte för sina barn?

Som ni trogna läsare vet så hade ju Liam,eller har fortfarande till viss del,en kraftig separationsångest under hösten och vintern,men nu har jag börjat "skola"in honom till att åka skolbussen igen, igår åkte jag med och fick skjuts hem av Emils Mamma men idag så promenerade jag hem,i motvind och regn,det som annars tar 20 minuter att gå tog 45 idag.

Genomfrusen kom jag hem och tog genast tag i tvätten,vilken superkvinna va??
Haha,,ja vad gör man inte för sina älskade barn?

Ledig idag,men ändå inte, det finns ju alltid massor att göra.

Ha en bra Onsdag mina vänner!

Kram Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Är man någonsin ledig jag bara undrar???
Ha en bra dag själv.
Kramis!!!

2 Lizette:

skriven

Vet ej om jag gör rätt denna gång men det märker vi. Sebastian har oxå haft separationsångest efter jullovet, ska detta aldrig ta slut??

3 Tenderee:

skriven

Jodå,det tar slut,det går MYCKET bättre med Liam nu,han åker tom skolbussen själv.

Ring om du undrar något min vän.

Kommentera här: